2013. július 18., csütörtök

25.rész - Starry Eyed

Istenien zárult a mai nap! Sikerült összebarátkoznom Niall-el és Liam-mel. Hála az égnek nagyon jól kijövünk, nagyon jól megértjük egymást és egyből elfogadtak. A boldogság teljes mértékben a birtokaiba vett és eszméletlenül bizsergető érzés, hogy beteljesült az álmom. Találkoztam velük és jóban vagyok velük! Ahogy Liam is fogalmazott: " Reméljük, hogy sokat leszel velünk "... igen, ebben én is nagyon bízom. Az örömöm sugarait azonban beárnyékolta még pár felhő, pontosabban kettő. Az egyik Zayn-é, a másik pedig Harry-é. Mindig mindenkinek a kedvében akarok járni, nem akarok senkivel sem rossz kapcsolatot tartani. Azt akartam, hogy olyanok legyünk, mint egy kis család. Már persze úgy értve, hogy vannak ők, a One Direction, a legnagyobb fiúbanda a világon a legőrületesebb rajongókkal és hozzájuk szeretnék tartozni én is. Azt most hagyjuk, hogy legjobban kihez és milyen szálon, csak hogy ez a hovatartozás érzése legyen meg bennem. Azonban attól tartok, hogy most, hogy én beléptem az életükbe ez kezd egyre elképzelhetetlenebbé válni. Jó, Niall és Liam megértenek és próbálják összefogni a csapatot. Zayn nem tud velem mit kezdeni és Harry mellett voksol. Louis pedig velem... hát mi külön világ vagyunk. De én nem azt akartam, hogy ki-ki egyik, vagy másik ember pártját fogja. Szerettem volna a barátja lenni Zayn-nek is éppúgy, mint ahogy Liam-nek vagy Niall-nek és történt, ami történt, Harry-t sem akartam, hogy kimaradjon mindebből. Egy csokorban akartam nemcsak két-három személyt, hanem mindenkit. Legyek telhetetlen, nem bánom. Bár nem értem, hogy miért baj az, ha úgy szeretném a közelemben tudni őket, mint ahogy mindig is láthatóak voltak, egy csapatként, testvérekként és jó barátokként?! Így tűnődtem magamban, miközben segítettem a srácoknak összepakolni. Már cseppet sem volt rumli a házban, így Niall és Liam a heverőre vágódtak pihenésképp. Louis-t nem láttam sehol. Nem csodálom, hát ebben a nagy térben nem nehéz elveszni. Jó, ez enyhe túlzás volt a részemről.
- Úgy fáj a hátam - mondogatta a szőke fiú körülbelül már ötvenedjére a takarítás alatt. Szinte már tudomást sem akartunk venni erről a fajta nyavalygásról, hisz a srácok tájékoztattak, hogy a kis kék szemű manójuk ilyen módszerekkel veszi rá az embereket, hogy tegyenek meg neki valamit, amit akar. Szerintük ez gyerekes, szerintem pedig inkább aranyos.
A kanapé mögött álltam, a két srác pedig oldalasan ült, hogy lássanak engem. Liam Niall szavaira reagálva intett nekem egyet, hogy hajoljak közelebb, majd a fülembe suttogott. - Ne is figyelj rá.
- Hé! Társaságban nem illik sugdolózni Mr. Payne - színészkedett a szőkeség.
- Csak azt akartam szépen megköszönni, hogy segített eltüntetni a kuplerájt - nyújtotta a barna szemű fiú felém a tenyerét, hogy lepacsizzak vele.
- Én is beszállnék a pacsizásba, de tudjátok, túlságosan fáj a hátam - színlelt fájdalmat Niall. Melyik lány ne találná imádni valónak már nem csak a személyiségében, hanem a viselkedésében is ezt a fiút? Rettentő édes.
- Na gyere, megmasszírozlak - adtam be a derekam, Niall arca pedig rögtön felderült. Biztos nagyon örült neki, hogy bejött a terve. A vállát, a nyakát és a hátát kezdtem dörzsölgetni, nyomkodni erősen a kezemmel. Kipróbáltam rajta is egy titkos mozdulatot, amit csak én tudok, viszont mindenki nagyon élvezi.
- Uh, istenem. Emm, ez nagyon jó. Abba ne hagyd! - nyögte Niall.
- Hát ez elég félreérthető - sütötte le barna szemeit Liam, mire egy mosolyt villantottam felé. Úgy látom, hogy egy rugóra jár az agyunk. Na mindegy is. Fiatalság, bolondság! - Ha ezt Louis meglátja.. neked annyi - bökte meg a szőkeségünket.
- Ugyan már. Jaj ez jó, ez jó. Ott, ott fáj. Csináld! - szólt rám beszéde közben Niall. - Inkább ha megtudja, hogy te meg sugdolózol vele... - bokszolt bele barátja vállába. Én az egészen csak kacagni bírtam. Imádtam, ahogy ugratják egymást. Jön belőlük a hülyeség.
- Mit kell megtudnom?! Tyű... - jött le Louis a lépcsőn és pont velünk szemben állt meg. - Héj, vetted le a kezed... - mondta katonásan és elharapta a mondat végét. Úgy éreztem magam, mintha a rendőrség mondaná, hogy " le van tartóztatva! ", így óvatosan levettem Niall-ről a kezeimet. A mosolyomat megpróbáltam visszafojtani, ami miatt elég idióta arckifejezésem lehetett. - Pár percig nem vagyok itt és máris kitör a perpatvar. Na kislány, büntetésből haza sem viszlek - színészkedett Lou.
- Hát jó - vágtam be a sértődöttet, persze csak a játék kedvéért. Elindultam a kis asztal felé, hogy pár extrán édes és finom falatot vigyek Niall-nek. - Akkor majd Niall megteszi helyetted - adtam át neki a tányért, majd leültem mellé és egy apró puszit nyomtam az arcára.
Niall rögtön felvette a fonalat és folytatta a játékomat. - Ezek után pláne - karolt át, miközben folyamatosan egymásra vigyorogtunk. Oldalpillantásokkal tartottam szemmel Louis-t, aki a mi kis akciónk hatása alatt állt. Összefonta a karjait maga előtt, felhúzta a vállait és olyan volt, mint egy durcás kisgyerek. Liam pedig mindnyájunkat csak kinevetett.
- Úgyis tudod, hogy elviszlek - dünnyögte.
- Mit takar az, hogy elviszel? - vontam fel a szemöldököm.
- Azt, hogy bepakolok néhány ruhát - kacsintott, mire beleharaptam az alsó ajkamba. Valahogy éreztem, hogy ez lesz a következő képkocka színes történetünkben. Nem szedelőzködött sokáig az emeleten, szinte leszáguldott a lépcsőfokokon, majd a fiúkhoz indult elköszönni. Mindkettejükkel kezet fogott és várta, hogy én is elköszönjek. Először Niall-höz mentem oda. Nagyon szeretni való egy figura. Egy-egy puszit kaptam tőle az arcomra, mint bemutatkozáskor, de ez már öleléssel is társult. 
- Remélem, hogy most már sokszor fogunk látni - szorongatott az ír manó és alig akart elengedni.
- Jól van már. Elég lesz. Minek kell ilyen hosszan búcsúzkodni? - bosszankodott Louis magában. Emiatt muszáj volt mosolyognom, hisz olyan volt, mintha a zöld szemű szörny feltámadt volna benne. Ilyen, amikor féltékeny? Cuki. A következő " állomás " Liam volt. Ahogy odaértem elé, már a karjaiba zárt.
- Aztán mihamarabb látogass meg minket! - motyogta a hajamba. 
- Sokáig tart még? - türelmetlenkedett az ajtó előtt álló Louis.
- Féltékeny - sutyorogta a fülembe Liam újra. - Na sziasztok, menjetek.
- Aztán vigyázzatok a házamra! - utasította rendre Niall-t és Liam-et a kísérőm.
A hazavezető út végig csendes volt. Miután megérkeztünk az otthonomba minden tettünket, tehát a lepakolást, az átöltözést és a fogmosást is a szótlanság kísérte. Azt hiszem ez a fáradtság miatt volt, hisz mindketten óriásiakat ásítoztunk. Ez mindaddig volt így, ameddig a fürdőszobai tevékenységeim után a szobámba nem mentem, hogy végre nyugovóra térjek. Elhelyezkedtem, betakaróztam, de amikor az oldalamra fordultam az ágy belseje felé, akkor kicsit megijedtem. A kislámpám fénye világította be a szobát és így vettem észre, hogy Louis fekszik mellettem. Már majdnem megkérdeztem, hogy mit keres itt, de akkor eszembe jutott, hogy korábban még én jelöltem ki a hálómat neki, hogy itt aludjon, amikor itt van.
- Elég meglepődött fejet vágsz - jelentette ki hálótársam. - Ha itt szeretnél pihenni csak szólj, akkor máshová megyek... ha azt szeretnéd. Azért jöttem ide, mert korábban te mondtad, hogy... - magyarázkodott, pedig nem neki kellett volna.
- Tudom, ne haragudj - térdeltem fel az ágyon. - Én felejtettem el, biztos a fáradtság teszi. Jó éjt, már megyek is - álltam volna fel, de megfogta a csuklómat.
- És mi van akkor, ha azt mondom, hogy jobban szeretném, ha maradnál?! Persze, ha te sem bánod... - tette hozzá gyorsan. Annyira tetszik, hogy figyel arra is, hogy én mit szeretnék és semmit nem siettet. Elmosolyodtam és újra bemásztam mellé. Egy darabig a hátamon fekve vizslattam a plafont a lámpa pislákoló fénye kíséretében, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve Louis felé fordultam, fölé hajoltam és megcsókoltam.
Fogalmam sincs honnan jött ez az egész, csak úgy megtettem. Hát... be kell, hogy valljam, a spontanelitás tényleg jó. Kezemet a mellkasán nyugtattam, majd eltávolodtam tőle. Arcára egy nagy mosoly ült ki. Ennek következtében az ágy széle felé fordultam és úgy tettem, mint aki már aludni készül, de igazából vártam, hogy reagál-e valamit. Beteljesedett, amire várakoztam. Tudtam, hogy közeledik, mivel a takaró susogós hangot hallatott.
- Mire fel kaptam ezt a kellemes kis ajándékot?! Nagyon örülök neki, de lenne egy javaslatom. Mondjuk többször is meglephetnél vele... ööm, például minden nap?! - suttogott a fülembe, majd átnyúlt a fejem fölött, hogy lekapcsolja az ezidáig mindvégig világító fényforrást. Miután kezeit visszafelé hozta onnan, gyengéden megfogta az államat és úgy fordított maga felé, hogy még egy újabb csókot tudjon nyomni a számra. Annyira romantikus volt és én imádtam az ilyen pillanatokat. Szinte ezekért élek. De egy pici félelem azért mindig volt bennem amiatt, hogy nehogy elkapjon a hév, mert ahogy bír csókolni... nem tudom milyen jelzővel tudnám kifejezni, hiszen alig van olyan, amivel még nem jellemeztem... olyan, mint mikor nemcsak kívülről, hanem belülről is bizseregsz, amikor a külvilág teljesen megszűnik számodra létezni, amikor csak ő és te vagytok.
Na ilyen érzés fogott el minden egyes alkalommal és talán egy kicsit mindig erősebben. Talán Harry-nél is volt ilyenem, de az csak egy szikra volt... Majd ahogy Louis ajkai távolodni kezdtek az enyéimtől még mindig éreztem, ahogy a szívem hevesebben ver és őrült módjára kapkodom a levegőt. Talán most mind hülyének néztek, de így van. Aztán leheveredett szorosan mellém és átkarolt. Olyan közel volt, hogy minden egyes szívdobbanását érzékeltem, ahogy azt is, amint a nyakamba szuszog. Karjaival védelmezőn engem fogott át és teste melege a biztonságot nyújtotta. Így volt a legjobb elaludni, higgyétek el.
Reggel már úgy ébredtem, hogy vele szemben találtam magam. Ő már fent volt és engem figyelt. Még pislogtam párat, hogy biztos legyek abban, hogy nyitva tudom tartani a szememet, majd közelebb húzódtam hozzá úgy, hogy testünk összeérjen. - Mióta vagy fent? - kérdeztem álmos hanggal.
- Nem régóta - mosolyodott el. - Csak téged néztelek... még alvás közben is gyönyörű vagy - milyen észveszejtő érzés reggel, rögtön ébredés után ezzel a mondattal indítani a napot. Beletúrtam a hajába és ismét megkíséreltem megízlelni édes ajkait. Így feküdtünk hosszú percekig, majd kopogást hallottunk. - A barátnőd mindig olyan jól tud időzíteni - mormogta.
- Honnan veszed, hogy ez ő? - tudakoltam meg tőle, mire csak megvonta a vállát. Egyszerre keltünk ki az ágyból és míg én a papucsomért, illetve a köntösömért keresgéltem, addig ő felöltözött. A bejárat felé baktattam, ahol már meglehetősen türelmetlenül hol dörömböltek, hol csengettek. Ajtót nyitottam és nem is kellett több, Lilly szinte betört a házba, úgy viharzott be.
- Emma, ez micsoda? Te tudsz erről? Mi történt? - vágott hozzá az asztalhoz egy szürke színű, újságnak kinéző cuccot.
- Ez mi? - piszkálgattam két ujjal a magazint. Lilly azonban nem szólt semmit, csak egy adott oldalra lapozott és ledermedtem. Két oldalas cikk Harry Styles-ról és ha ez még nem lenne elég, tele olyan képekkel, ahol vagy velem, vagy Jessica-val látható. A szemem kikerekedett és legbelül éreztem, hogy valami megint nincs rendben, hisz az adrenalinszintem egyre emelkedett, ahogy a cikket olvastam. Tudtam, hogy a java csak most jön...
" A One Direction csajozógépe egyik lányról a másikra jár "
" Harry Styles-ről (19), a One Direction szívtiprójáról több tucat kép került a nyilvánosságra, melyek legtöbbjén két lánnyal együtt látható. Mint később megtudtuk, mindkettejüket valamilyen érzelmi szál fűzi a fiúhoz. Sokakat furdal a kíváncsiság, hogy vajon kik lehetnek ezek a lányok, akiknek sikerült meghódítaniuk napjaink legnagyobb fiúbandájának egyik énekesét, akiért tinilányok milliói rajonganak? Most választ adunk rá! Az egyikük Jessica Martinez (19), akivel már korábban is sokszor hírbe hozták a fiút, most viszont úgy tűnik, hogy a pletykák nagyon is igaznak bizonyulnak, ugyanis rengeteget látják őket együtt mostanság. Különböző bárokban és szórakozóhelyeken, rendezvényeken kivétel nélkül egymás karjaiban jelentek meg. Sokak véleménye alapján Harry (19) jól választott, ugyanis Jessica (19) egy kifinomult, elegáns negyedből való hölgy. Mi is nagyon reméljük, hogy ez így van, a rajongók véleménye azonban megoszlik. Most pedig itt a várva várt leleplezés. A másik lány, akiről szintén sok lesifotó került elő, az Emma Smith (17). Információink szerint egy kertvárosi leányról van szó, azt azonban senki sem tudja hogyan keveredett össze a híres énekessel. Senki sem tudott kész tényekkel szolgálni a kapcsolatukról, de az interneten rengeteg fotó terjeng róluk, melyek alapján meggyőződéssel hihetjük, hogy valaha egy párt alkottak. A közvélemény nem nézte túl jó szemmel ezt a románcot, hisz ahogy a fotókon látszik (a London Eye-nál készültek - szerk.), nem jönnek ki túl jól. Többen aranyosnak tartják, viszont a rajongók véleménye az ő esetében is különböző.  A meglepő hír, hogy mostanában érkezett pár jelentés egy-egy szemtanútól, miszerint Emma Smith (17) kisasszonyt rengetegszer látják a One Direction másik énekese, Louis Tomlinson (21) társaságában. Vajon van köztük valami? Mindenki ezen töri a fejét, de nem tudhatjuk, hogy nem-e pletykákon alapuló dolgokról van szó. Mindenesetre az egyik előkelő vacsorán sikerült elcsípnünk Jessica Martinez (19) kisasszonyt, hogy nyilatkozzon ezzel kapcsolatban.
" Bevallom, sosem sikerült jól megismernem azt a lányt, mivel mindig elutasító volt velem. Igen, egy ideig együtt voltak Harry-vel, de az a lány semmit nem tudott megbecsülni és folyton zaklatta Harry-t, többek között a féltékenykedésével, pedig én csak barátkozni próbáltam vele. Sejtettem, hogy a rivaldafényben lenni számára új, ezért próbáltam segíteni neki, de mindig olyan lekezelően bánt velem. Mivel Harry és én már nagyon régóta barátok vagyunk, őszinte voltam vele és mindent elmondtam, ami bántott Emma-val kapcsolatban. Ez volt az oka, hogy szakítottak. Én nem akartam, hogy így végződjön, de azért van benne jó dolog is, hisz már a kezdetek óta odáig vagyok Harry-ért. Az pedig, hogy Louis Tomlinson-nal járkál mostanában... ne haragudjanak, de azt kell, hogy mondjam, hogy felháborító. Azt hiszem ilyen eset ez a jelenlegi is, amikor arról beszélhetünk, hogy valaki kihasználja, eszköznek tekinti a másikat. Ebben az esetben például a hírnévért. Nem tudom, hogy Harry iránt táplált-e valamilyen érzéseket, de nem sokat nézek ki ebből az Emma nevű lányból. Örülök, hogy Harry nem keveredett vele jobban össze, de azért remélem, hogy Louis sem fogja megjárni " - fejtette ki. " 
Szöveg: Lisa Dowell 

6 megjegyzés:

  1. uuuuu *-* ez nagyon jó lett! ♡
    mellesleg valaki lője már le azt a ribit könyörgöm,vagy én teszem.meg :D
    istennő vagy szivem! ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet!Nagyon jól esik.;)
      Hát ez a 2. mondatod tarolt! Jót nevettem rajta :DDD Ahogy ismerlek lehet,hogy már megtetted volna...csak inkább a szemeddel ölted volna meg..:D
      imádlak♥

      ~ T xx

      Törlés
  2. Drága Timi!

    Már nagy izgalommal vártam a részedet és nagyon örülök, hogy fel tudtad tenni!
    Wow! Az újság cikk nagyon felháborító volt ahogyan az is amit Jessica momdott.
    Hogy van képe ilyen dolgokat összehordani Emmáról ? Nagy ki akadtam rá.
    Nem csoda, hogy Lilly ilyen idegesen ment el hozzájuk. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Emma és Louis reakciója.
    Niall nagyon édesen viselkedett. Nem csoda, hogy Em beadta a derekát a masszázsra. Sajnálom viszont, hogy Zayn így viselkedett. Remélem meg fog majd békélni. Louis féltékenykedése nagyon édes volt.
    Nagyon jó lett ez a rész csak gratulálni tudok! Amint tudod hozd a következőt!

    Puszi, Jordi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jordi,

      Nagyon tetszik,hogy így izgulsz,hogy mi fog következni.Remélem ez majd a továbbiakban is megmarad! :)
      Hidd el,nemcsak Lilly akadt ki rá,hanem még Emma és Louis hogy ki fognak borulni! Na meg ugyebár egy újságcikk az emberről már hírnevet jelent.Attól függ,hogy milyen témában szerepel magazinokban.A következő részben Emma-nak meg is gyűlik a baja kissé ezzel a fajta hírnévvel...
      Köszönöm szépen,nagyon jól esik a dicséreted,csak úgy melengeti a kis írói szívemet.Persze,ezt neked nem kell mondanom.:D♥

      ~T xx

      Törlés
  3. Saaajnálom, hogy nem tudtam előbb komizni :c

    Huh hát Niall valami írtó cuki kölyök, és ez a masszírozás! Hogy kikönyörögte magának már:D (Amúgy tényleg jól masszírozol:3). Ez a kis játék meg nagyon édes és érdekes volt. Azt hittem, hogy Lou majd hevesebben reagál (nem tudom miért) de végülis minden jól sült el.

    Emm és Lou nagyon édesek, de akkor most pontosan mi is van? Remélem járnak:3 Ez a kis történet a házban is nagyon teszett, és nem hazudtoltad meg magad.

    Lilly még szerencse, hogy észrevette, és ő rohant előbb Emma-ékhoz. Juj én úgy útálom a szöke r_bit... Minek kavarja itt a guano-t?? Fúú és az igazi életben is vannak ilyenek. Na mindegy most nem ez a lényeg, hanem az írományod, szóval visszatérve... Most miért mondja azt, hogy 'Örülök,hogy Harry nem keveredett vele jobban össze,de azért remélem,hogy Louis sem fogja megjárni.' Mintha annyira érdekelné, hogy mi történik a fiúkkal... Chh. I hate that girl!! Kíváncsi vagyok rá, hogy Lou mit fog szólni (feltéva, ha szóhoz jut) és, hogy Harry egyáltalán meg-e fogja tudni ezt az egészet, és ha igen, bánni fogja-e, hogy szakított Emma-val? Sok kérdésem van ugye?:c

    Naszóval. Várom a következő részt, és IMÁDLAK!!♥

    With love your: L. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lizem,

      Hát felőlem bármikor komizhatsz,annak is örülök.;)
      Niall: hát igen.Cuki,mint mindig.Emma meg imádja a cukiságot,és jóhogy megadta magát neki ilyen szempontból (és köszönöm :3).Hogy Louis hevesebben reagál? Ezzel megleptél.:D Miért? Mire gondoltál? Ez érdekel...
      Hm...hogy mi van köztük? Megnyugtatlak,ők se tudják.Csak hát félősek és szerintük kínos lenne csak úgy rákérdezni a másiktól...de ígérem már nem sokat kell várni és megkapod a kérdésre a várva várt választ.:P
      "Minek kavarja a guano-t?" - kedvenc mondatom.Csak nem Ace Ventura ihlette?
      Harry..hm.A másik fő érintett személy.Hidd el,elő fog ő még kerülni...;) De a többit meghagyom titoknak.:)
      Imádlak♥

      ~T xx

      Törlés