2013. április 1., hétfő

1.rész - Knowing You

Édesanyámmal nemrég költöztünk Londonba a munkája miatt. Egy kertvárosban telepedtünk le, egy nem túl nagy, de nem is kicsi házban.
Sokszor vagyok egyedül, hisz rengeteget kell dolgoznia, illetve össze-vissza utazgatnia... ilyen az orvosi szakma. Szerettem egyedül lenni, így mindig azt tehettem, amit csak akarok. Volt egy szokásos napirendem: felkelés után megreggeliztem, felöltöztem, kimentem a postáért, majd bent olvasgattam, zenét hallgattam, tévéztem és néhanapján átjött a legjobb barátnőm is. Ideköltözésünk óta nem ismertem túl sok mindenkit, leginkább csak Lilly-t, de miután összebarátkoztunk, elköltöztek a város másik végébe, így csak ritkán találkoztunk.
Nos, így teltek a napok, anya éppen Portugáliában volt egy konferencián. Körülbelül este hét óra lehetett, már az ég sötétedett, én pedig egyedül bömböltettem a rádiót, míg sem csengettek. Kikapcsoltam a zenét és ajtót nyitottam. Mondanom sem kell, nagyon meglepődtem...
- Bocsi, de mégis meddig akarsz még ilyen hangerőn bulizni? A haverjaimmal mozis estét tartanánk, de melletted hogy? - förmedt rám a srác.
- Ne haragudjatok, egy szavadba kerül és kész. Nem kell így felkapni a vizet - mosolyogtam.
- Jaj, kérlek bocsáss meg - sóhajtotta. - Csak fárasztó napom volt és szeretném kiengedni a gőzt. Egyébként szia, Harry vagyok - engedett ki egy fáradt mosolyt, miközben kezet nyújtott.
Mintha nem tudnám - gondoltam magamban. - Én pedig Emma. Örülök, hogy találkoztunk.
- Akkor, ha nem haragszol megyek. Remélem még találkozunk - intett, majd elment.
- Úristen, nem hiszem el! Harry Styles mellettem lakik! Ráadásul be is mutatkoztunk... ilyen nincs! Biztosan álmodom - bezártam az ajtót, majd ordítottam és ugráltam a lakásban. - Muszáj felhívnom Lillyt!
Előkaptam a telóm és benyomtam a gombot, hisz Lilly gyors híváson volt. Két csöngésen belül fel is vette.
- Szia Emm. Mi újság? - szólt bele a barátnőm.
- Lilly.. Lilly nem fogod el hinni, amit most fogok mondani! Olyan hihetetlen, én is alig fogtam fel - kiabáltam a telefonba.
- Hát mondjad már, ne csigázz! - hallottam izgatott hangját.
- Képzeld el, az imént ki állt az ajtómban és kivel beszélgettem pár mondatot..?! Harry Styles-szel.. a One Direction-ből! El tudod hinni? Nem térek magamhoz, a kezem remeg, nem tudok lenyugodni, tudod mennyire szeretem őket! 
- A One Direction-ből? Komolyan.. egészen biztos, hogy ő volt? - kérdezte.
- Egészen biztos. Hát be is mutatkozott és tudod, hogy köszönt el? Azt mondta, hogy remélem még találkozunk.
- Hűha. Szóhoz sem jutok... szerencsés vagy, annyi szent - nevetett a telefonba. - Most viszont mennem kell, de ha bármi fejlemény, esemény van, azonnal hívj! - köszönt el.
- Mindenképp. Szia! - tettem le a telefont, miközben még alig tértem magamhoz.
A következő napokban mindennap láttam Harry-t. Első nap, mikor kimentem a postáért és a háza felé néztem, azt vettem észre, hogy az ablakból figyel. Ezt egy mosollyal nyugtáztam. A következő napokban már időben is akkor ment ki a ház elé, mikor én. Nem beszéltünk, csak némán, mosollyal az arcunkon figyeltük egymást. Pár nappal ezek után jött a fordulópont. Szokásomhoz híven reggeli után indultam kifelé. Még álmos voltam, épp, hogy felöltöztem, a hajamba is csak beletúrtam. Nyitottam az ajtót, léptem volna kifelé és ahogy felnéztem, nagyon megijedtem. Harry állt ott az aznapi levéllel a kezében.
- Úristen, nagyon megijesztettél! - nevettem el magam.
- Nem így terveztem, bocsi - szabadkozott és átadta a levelet.
- Köszönöm, ez kedves tőled. Biztos anya küldte. Mindig küld onnan, ahol éppen jár, ahol éppen van. Egyébként szeretnél bejönni? - kérdeztem, mire mindketten bementünk. - Ne haragudj, ha kicsit rendetlenség van, nemrég keltem fel.
- Észrevettem. Nagyon aranyos a hajad - vigyorgott.
- Hééé - vontam fel a szemöldököm.
Majd szinte az egész délutánt végigbeszélgettük, így megismerve egymást. Mondanom sem kell, teljesen elbűvölt. Mindig is imádtam őt is, meg a többieket is, de személyesen ismerve teljesen más volt, persze jó értelemben.
Kint már sötét volt, s úgy tűnt vihar támad, azonban mi még mindig bent viccelődtünk. Nagyon jól éreztük magunkat és nem is tudtam, hogy mi vár még rám azon az estén...

4 megjegyzés:

  1. Juuj ez nagyon tetszik:3 Annyira birom Emm karakterét,tökre olyan mint te(: Hamar következőt:D
    With Love: L. ♥

    VálaszTörlés
  2. Az igazság az, hogy van fiókom, de lusta vagyok bejelentkezni, szóval ha elnézed nekem Timikém, akkor névtelenül írnék. De egyébként swagraincoat személyesen a twitterről! :DD
    Ahogy kérted, kommentelek:) De ne gondolj ám rosszat, ugyanis ráadásul még a részt is elolvastam! :D Nem csipázom a srácokat, te is tudod, de tudom milyen érzés nekiállni egy első blognak, szóval nem hagyhatom el a bátorítás, na meg amúgy is vétek lenne nem itt hagyni a nevem az első résznél. ;)
    Csak így tovább darling, ja és úúú el ne felejtsem már a legfontosabbat: jó pár mondat annyira tipikus te vagy!:D Meg sem kell próbálnom elképzelni, előttem van simán, ahogy beszélsz. Kis édes<3:')
    Csak így tovább, pretty little lia-- sorry, directioner:D Keep trying, hiszen az nem büntetendő! ;) <3

    ui: asszem beállítottam, hogy látsszon a nevem bejelentkezés nélkül. de nem tuti:D

    VálaszTörlés
  3. áá ez nagyon jóó lett! ;D(L)

    VálaszTörlés
  4. tudtam, hogy valami One Direction-nel kapcsolatos lehet! nagyon ügyes vagy, tetszik a történet eddig :D <3

    VálaszTörlés